KattaSnart50...

Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Tangon flyter fint nu!

Av Katarina - 25 januari 2009 21:28

Jo, nu funkar det riktigt bra med vår Tango. Mycket beröm får vi också om att vi är ett stiligt par på dansgolvet. Kul! För det är verkligen upp- och nerförsbackar i dansen. Vissa perioder kan det kännas som att man inte kan ett enda steg men nu flyter det som sagt på och man får njuta av känslan när man "är på topp". Såg en härlig DVD-film med A. Banderas i går kväll. En dansfilm, inspirerad av en verklig person. Där förekom några riktigt fina Tangosekvenser som inspirerade.

Nu ska jag kasta mig i säng. Jag är totalt slut efter att ha packat och flyttat åt min pappa hela helgen. Hans nya boende blir jättmysigt. Jag är riktigt nöjd och tycker att vi fick till det både hemtrevligt och praktiskt. Blir spännande att se vad han själv säger på tisdag eftermiddag. Då flyttar vi nämligen själva "gubben"...

 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

26 januari 2009 23:28

Lycka till med gubben. :-) Skönt att det går framåt!

Och tangon! Så härlig och tjusigt! Tada! Kan se det för mitt inre öga!

Sen måste jag bara säga att jag ahr helt begapat mig i den ljuvliga bilden på din kisse!!! Så själfull, så-så-så URGULLIG!!! 8-) 8-) 8-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katta

27 januari 2009 22:32

Jo, Bimzan är en ljuvlig kisse! D.vs när hon inte löper...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 14 oktober 2009 19:16

Vi har ju vetat det i flera år, det att dottern velat göra en tatuering. Nu är hon myndig sedan ett tag tillbaka och vi kan inte göra så mycket åt det. Jag vet att det är jättevanligt numer men jag kan fortfarande inte tycka att det är snyggt. ...

Av Katarina - 13 oktober 2009 18:29

Mm, alldeles strax så kommer det en som spanat in kattungarna på min hemsida och är intresserad av att köpa en. Voj, voj. Jag gruvar mig redan till de ska flytta härfrån. Nu har jag ju ett tag på mig att gosa med dom eftersom det tidigaste de kan fly...

Av Katarina - 11 oktober 2009 13:37

Ja, just nu är det ju det här, dvs kattungarna. som är viktigast...vad bryr man sig om svininfluensan som härjar hårt på skolan där yngsta sonen går (japp! Han går på den som det pratats om en hel del i nyheterna) Låt mig presentera underverken ige...

Av Katarina - 10 oktober 2009 00:16

 Så blev det då till slut en liten Burmakull i huset. Natten den 27 september födde Bimzan 5 små bebbar. På söndag blir dom två veckor. Två honor och troligtvis 3 hanar. En av bebbarna är jättesvår att avgöra om den är en hane eller hona. Just nu för...

Av Katarina - 5 maj 2009 22:16

Nu har jag inte varit här på evigheter! Orken och lusten att  skriva började tryta så det blev helt enkelt inte av. Nu skriver jag istället en del inne på viktklubb.se:s sida. Den besöker jag dagligen för att skriva in vad jag äter och ska förhoppnin...

Ovido - Quiz & Flashcards